gdm

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 18:15:30 CEST

Robert Święcki wrote:

> źle masz skonfigurowany xserwer to ci się wyłącza, a że gdm masz w inittabie
> jako respawm to się włącza i tak w kółko, włącz init 3 , skonfiguruj
> porządnie xy i dopiero właczaj init5.

	Co to znaczy porządnie? Jak startuję z runlevel 3 i uruchamiam x'y przez
startx to wszystko ładnie idzie. A w logach jednye co znajduję to
informacje o ustawieniu trybu graficznego przez driver NVidii + ten
komentarz z gdm, który był w moim pierwszym poście. Trochę nie wiem
gdzie szukać błędu. A no i w inittabie wcale nie mam gdm jako respawn.
Jest tam tylko wykomentowana linijka z xdm (mówię o tym co przyszło z
dystrybucją). Jedyne co robiłem z gdm, było napisanie poldek -Uv gdm.

No nic, dzięki za odpowiedź,
Tomek Grzejszczyk