gdm

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 23:06:46 CEST

Dnia pią 6. wrzesień 2002 18:15, Tomek Grzejszczyk napisał:

> 	Co to znaczy porządnie? Jak startuję z runlevel 3 i uruchamiam x'y przez
> startx to wszystko ładnie idzie. A w logach jednye co znajduję to
> informacje o ustawieniu trybu graficznego przez driver NVidii + ten
> komentarz z gdm, który był w moim pierwszym poście. Trochę nie wiem
> gdzie szukać błędu. A no i w inittabie wcale nie mam gdm jako respawn.
> Jest tam tylko wykomentowana linijka z xdm (mówię o tym co przyszło z
> dystrybucją). Jedyne co robiłem z gdm, było napisanie poldek -Uv gdm.

Jeżeli z trzeciego tunlevelu działa prawidłowo to widze takie możliwości:

w sysv init3 masz coś co pozwala poprawnie startować x-om  (moduły nvidii w
init.d, xfs??), lub gdm po prostu jest skopsany i segfaultuje/wychodzi (z
siebie;), log oblukaj w /var/lof/XFree*.log.. no i napisz jak startujesz
gdm'a (z inittab czy z jakiegoś init.d?)
--
	Pozdrowienia, Robert!

Put your trust in those who are worthy.