PLD nie stawia połączenia SDI

Karol S . pld-users-pl w czekolada.eu.org
Sob, 7 Wrz 2002, 13:03:10 CEST

Witam wszystkich.

 Od pewnego czasu mam problem na PLD z połączeniem SDI w PPP.
 Połączenie mam skonfigurowane wg. FAQ'a z irc.pld.org.pl.
 I wszystko działało pięknie przez kilka miesięcy tak do końca lipca...
 A teraz nic... tzn. przy starcie widać, że na terminalu HIS, że się łączy
 z netem i cały czas jest połączenie, ale ani `ifconfig` nie pakazuje mi
 ppp0, ani `route` nie pokazuje mi routingu.
 Jak robię `ifdown sdi` to ładnie się niby zamyka, `ifup sdi` powoduję, że
 zapalają się odpowiednie lampki na terminalu, lecz ani nie podnosi się
 ppp0 ani routing. W logach nie ma żadnych błędów. Plików konfiguracyjnych
 nie zmieniałem, jedynie prawie codziennie aktualizowałem system poldkiem.
 Dodam, że ppp zarówno na Windows, jak i FreeBSD, chodzi mi bez problemów.
 Jakieś pomysły?

Karol.