Budowanie pakietu

Pon, 9 Wrz 2002, 21:12:01 CEST

On Monday 09 September 2002 20:07, Tomek Grzejszczyk wrote:
> Cześć,
> 	Czy mógłby mnie ktoś poinsturować jak zbudować sobie rpm *prawie* takiego
> jak dystrybucyjny, ale z trochę innymi opcjami. Rozumiem że można to
> zrobić zmieniając opcje w specu znajdującym się w pliku *.src.rpm, a
> następnie uruchamiając rpm -bc costam.src.rpm. Tylko jak się dobrać do
> tego speca co siedzi w src.rpm?

1. Możesz ściągnać z CVS PLD, ale to upierdliwe ...

2. Możesz tez budować rpm'y z srcrpm'y w kilku fazach (osobno rozkompresować
źródła wprowadzić zmiany i wybudować rpmy przeskakując już fazę configure)

3. Możesz rozkompresować srcrpm'a .. np używając mc (enter na srcrpm) ,
wyedytować speca i zbudować (src)rpm'a od początku

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright