Budowanie pakietu

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 21:37:21 CEST

Mateusz Korniak wrote:

> 1. Możesz ściągnać z CVS PLD, ale to upierdliwe ...
>
> 2. Możesz tez budować rpm'y z srcrpm'y w kilku fazach (osobno rozkompresować
> źródła wprowadzić zmiany i wybudować rpmy przeskakując już fazę configure)
>
> 3. Możesz rozkompresować srcrpm'a .. np używając mc (enter na srcrpm) ,
> wyedytować speca i zbudować (src)rpm'a od początku

	Szególnie możliwość 3 jest interesująca, szczególnie że już sobie
przeedytowałem speca, tylko nie wiem jak wsadzić go z powrotem do
srcrpm'a, na miejsce starego. Czyli jak "zbudować (src)rpm'a od
początku"? Nie mam pojęcia od czego zacząć.

Dzięki,
Tomek Grzejszczyk