Budowanie pakietu

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 21:48:47 CEST

A Tomek Grzejszczyk napisal(a):

> [...]
Chciałeś speca to masz speca.

>	Szególnie możliwość 3 jest interesująca, szczególnie że już sobie
>przeedytowałem speca, tylko nie wiem jak wsadzić go z powrotem do
>srcrpm'a, na miejsce starego. Czyli jak "zbudować (src)rpm'a od
>początku"? Nie mam pojęcia od czego zacząć.
To jest banalnie proste:
$ rpm -i <twój.src.rpm>
Dostaniesz źródła (w tarbalu) i speca, i na dodatek wszystko pięknie
poukładane w katalogi. Teraz popraw speca skoro potrafisz :).
Teraz kolej na
$ rpm -bb <twój.spec>

be patient :)
be happy :))

Pozdrawiam

Grzegorz

PS. Do szczęścia będzie Ci potrzebny rpm-build*.rpm czy coś takiego.
Ale to już drobiazg.

--