Budowanie pakietu

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 21:39:54 CEST

> 	Szególnie możliwość 3 jest interesująca, szczególnie że już sobie
> przeedytowałem speca, tylko nie wiem jak wsadzić go z powrotem do
> srcrpm'a, na miejsce starego. Czyli jak "zbudować (src)rpm'a od
> początku"? Nie mam pojęcia od czego zacząć.
Nie jestem pewny, ale chyba gdy zainstalujesz src.rpm to zrodla leca do ~/rpm.
Wtedy wchodzisz do ~/rpm/SPECS i rpm -bb nazwa_speca

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \