Redirector HTTP

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 11 Wrz 2002, 16:18:36 CEST

Daniel Mróz wrote:

> Tego juz probowalem. Niestety, albo mod_proxy mnie nie lubi, albo ja
> robie cos zle. Mam wszystkie wirtualki z ProxyPass na wlasciwe
> serwery, a apache za kazdym razem zwraca mi zawartosc swojego
> DocumentRoot (nie mam mod_dir, bo po co na proxy), niezaleznie od tego
> po jakiej nazwie go wywolam. Z wlasciwymi serwerami nawet nie probuje
> sie kontaktowac.
>
> P.S. Tak, ProxyRequests mam wlaczone :)

A ja nie :)

Ale zapomniałem dodać, że przed tymi wirtualkami mam jeszcze:

NameVirtualHost xxx.xxx.xxx.xxx:pp

<VirtualHost xxx.xxx.xxx.xxx:pp>
         <Location ~ "\.(exe|ida)">
                 Deny from all
         </Location>
         ProxyPass / http://www.7bulls.com/
</VirtualHost>

Po to, aby domyślna głowny serwer też był jako wirtualka ... może to
musi być...  Robiłem to ponad rok temu ... nie pamiętam po co i za co :)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com