Redirector HTTP

Daniel Mróz beorn w magellan.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 16:30:02 CEST

On Wed, Sep 11, 2002 at 16:18:36 +0200, Robert Grabowski wrote:

> A ja nie :)
Hmmm? Bez tego mod_proxy nic nie robi (wedlug dokumentacji).
Poza tym po zakomentowaniu, a nawet wylaczeniu nic sie nie zmienia.

> Ale zapomniałem dodać, że przed tymi wirtualkami mam jeszcze:
>
> NameVirtualHost xxx.xxx.xxx.xxx:pp
To tez mam

> <VirtualHost xxx.xxx.xxx.xxx:pp>
>         <Location ~ "\.(exe|ida)">
>                 Deny from all
>         </Location>
>         ProxyPass / http://www.7bulls.com/
> </VirtualHost>
>
> Po to, aby domyślna głowny serwer też był jako wirtualka ... może to
> musi być...  Robiłem to ponad rok temu ... nie pamiętam po co i za co :)
Nope. Nic sie nie zmienilo.
To teraz pytanie kontrolne: czy u Ciebie stoi to na PLDowych pakietach?
Jesli tak, to ktora wersja apache i mod_proxy?

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?