Redirector HTTP

Daniel Mróz beorn w magellan.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 16:47:36 CEST

On Wed, Sep 11, 2002 at 16:35:29 +0200, Robert Grabowski wrote:
> Zgdonie z dokumentacją (z tego co pamiętam) właśnie ProxyPass nie wymaga
> ProxyRequests...
Mozliwe, ze nie doczytalem.

> Hmmm ... nie :(
> Jest to stary RH ... apache 1.3.20 :)
>
> Nie sądziłem, że może mieć to aż takie znaczenie ...
Ma, gdyz w tym momencie nie wiem czy to, ze u mnie nie dziala nie
wynika przypadkiem ze zwalonego mod_proxy.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?