Redirector HTTP

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 11 Wrz 2002, 16:47:56 CEST

Daniel Mróz wrote:

> Hmmm? Bez tego mod_proxy nic nie robi (wedlug dokumentacji).
> Poza tym po zakomentowaniu, a nawet wylaczeniu nic sie nie zmienia.

> To tez mam

> Nope. Nic sie nie zmienilo.
> To teraz pytanie kontrolne: czy u Ciebie stoi to na PLDowych pakietach?
> Jesli tak, to ktora wersja apache i mod_proxy?

Tak, jak napisałem wcześniej ruter chodzi na RH ... ale dla testów
zrobiłem to u siebie lokalnie (PLD) ...

zrobilem dwie wirtulaki:
localhost
test

oba to 127.0.0.1 wpisane do /etc/hosts

mój konfig z grubsza wygląda tak:

[...]

Listen 127.0.0.1:80

[...]

ServerName localhost

[...]

NameVirtualHost 127.0.0.1:80

<VirtualHost 127.0.0.1:80>
</VirtualHost>

<VirtualHost 127.0.0.1:80>
         ServerName test
         ProxyPass / http://www.7bulls.com/
</VirtualHost>

Include /etc/httpd/mod_proxy.conf

[grabba w laptop grabba]$ rpm -qa | grep apache
apache-1.3.26-5
apache-mod_rewrite-1.3.26-5
apache-mod_fastcgi-2.2.12-1
apache-devel-1.3.26-5