tyjące x'y

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 22:51:46 CEST

Dnia Thu, 12 Sep 2002 22:39:53 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> >
napisała:

> Proponuję spróbować znaleźć wspólny mianownik.
> Przypominam - kernel 2.4.19 własnoręcznie pichcony.

ok które X'y - bo kernelem się na pewno różnimy :) tzn. Ty i ja nie wiem co
Blues ma za kernela. Poza tym miedzy Tobą a mną ciężko będzie znaleść wspólny
mianownik bo z kde jedynie kadu używam a tak reszta bardziej gnome.

X'y teraz:
  PID USER     PRI  NI  SIZE  RSS SHARE STAT %CPU %MEM   TIME COMMAND
 3175 root       5   0  100M 100M  5212 S     1,1 19,9  14:38 X

czyli stanęło

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |