tyjące x'y

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 13 Wrz 2002, 10:49:46 CEST

On Thu 12. September 2002 22:51, you wrote:
[...]
> ok które X'y - bo kernelem się na pewno różnimy :) tzn. Ty i ja nie wiem
> co Blues ma za kernela. Poza tym miedzy Tobą a mną ciężko będzie znaleść
> wspólny mianownik bo z kde jedynie kadu używam a tak reszta bardziej
> gnome.
W tej chwili mam :

<10:48:28> ed w ciri:~$ rpm -q XFree86
XFree86-4.2.0-5

Jeszcze nie zdążyłem zrobić update'u na *-6. Chwilowo tego nie zrobię :-)
Na wszelki wypadek. Zasadniczo - dystrybucja aktualna sprzed okresu, gdy w
Ra pojawiło się KDE-3.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537