alsa

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Pią, 13 Wrz 2002, 11:58:22 CEST

VItaM

Dnia Fri, Sep 13, 2002 at 10:11:36AM +0200, Tomek Grzejszczyk napisał:

> [...]
<ciach>

> [...]
> puste :-) - rozumiem że tak ma być dopókie nie zapamiętam jakoś ustawień
> karty). W katalogu /proc/asound mam sporo plików, a w nich sporo
> parametrów mojej karty (Sound Blaster Live), także wydaje mi się że alsa
> jest poprawnie skonfigurowana (aczkolwiek się nie znam :-)). Jedyna
> niepokojąca rzecz oprócz komunikatów z alsactl, to fakt że link /dev/snd
> wskazuje mi na nieistniejący katalog /proc/asound/dev. Link ten zrobił
> skrypt, który był w pakiecie i który założył kilka urządzeń i trochę
> linków jak np.: /dev/audio->/dev/audio0 itp.

A napisz jakie masz jądro. Ja mam taką sytuację przy emu10k1 na jajku z
2.4.19 z Ra+2.4. Alse mam dobrze skonfigurowaną (wszystko chodzi na
dystrybucyjnym kernelu 2.2) ale już na kernelu z Ra+2.4 packa dźwięk mam
tylko z OSS. Wygląda to tak że moduły ładują się prawidłowo ale nie może
znaleźć CARD_0. Wiem że pomaga przejście na devfs ale mi to jakoś nie
odpowiada. Czy komuś działa Alsa na jajku z Ra+2.4 pack bez devfs?

PS. Alsa z serii 0.5 (nie 0.9)

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w tkdami.net