alsa

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pią, 13 Wrz 2002, 13:29:03 CEST

Jarosław Kruk wrote:
> VItaM
>
> A napisz jakie masz jądro. Ja mam taką sytuację przy emu10k1 na jajku z
> 2.4.19 z Ra+2.4. Alse mam dobrze skonfigurowaną (wszystko chodzi na
> dystrybucyjnym kernelu 2.2) ale już na kernelu z Ra+2.4 packa dźwięk mam
> tylko z OSS. Wygląda to tak że moduły ładują się prawidłowo ale nie może
> znaleźć CARD_0. Wiem że pomaga przejście na devfs ale mi to jakoś nie
> odpowiada. Czy komuś działa Alsa na jajku z Ra+2.4 pack bez devfs?
>
> PS. Alsa z serii 0.5 (nie 0.9)

	Mam identyczną konfigurację. alsaconf nie chce mi wykryć tej karty, a
alsasound startuje bez żadnych komunikatów o błędach i wszystko niby
jest cacy. No ale to nie jest wielki problem. Przy okazji to gdzie mogę
sobie poczytać o devfs? W wielu manualach które czytałem się to
przewija, chętnie dowiem się o chodzi :-) (i dlaczego ci to nie odpowiada).

Tomek Grzejszczyk