alsa

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Pią, 13 Wrz 2002, 14:04:19 CEST

Dnia Fri, Sep 13, 2002 at 01:29:03PM +0200, Tomek Grzejszczyk napisał:

> Mam identyczną konfigurację. alsaconf nie chce mi wykryć tej karty,
alsaconf nie wykrywa karty. Trzeba ją sobie samemu skonfigurować.

> a alsasound startuje bez żadnych komunikatów o błędach i wszystko niby
> jest cacy. No ale to nie jest wielki problem. Przy okazji to gdzie mogę
> sobie poczytać o devfs? W wielu manualach które czytałem się to
> przewija, chętnie dowiem się o chodzi :-) (i dlaczego ci to nie odpowiada).
To jest fragment korespondencji która pod koniec maja przeprowadziłem
z Arturem Flintą na pld-devel-pl. Jeżeli interesuje Cię cały wątek to
poszukaj w archiwum z dnia 29 maja 2002 (temat: Alsa i kernel z nesta).
A dlaczego zrezygnowałem z devfs to już nie pamiętam, ale chyba w
weekend zainstaluję go sobie jeszcze raz (może sobie wtedy przypomnę
dlaczego z niego zrezygnowałem).

> [...]
>zupełnie pusty katalog /dev :) ), natomiast w /etc/lilo.conf dodaję:
>append="devfs=mount" i to chyba tyle.
>Można jeszcze odkomentowa sekscję dotyczącą alsy w /etc/devfsd.conf
>Modyfikację lilo.conf i odpalenie lilo proponuję wykonać przed
>instalacją nowych pakietów, bo potem będzie problem ze znalezieniem
>dysku. Po instalacji pakietów można dać reboot i powinno być OK.
>

>            Powodzenia :-))
>		  Artur
>
>ps. Muszę to do FAQ jakiegoś spisać, bo już 5 chyba raz tłumacze jak to
>się robi i nigdy nie jestem pewien czy dobrze :-)

PS do Artura: Czy zamieściłeś to może w jamiś FAQ'u ?

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w tkdami.net