alsa

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Sob, 14 Wrz 2002, 13:18:22 CEST

Zainstalowałem devfs i alsa ruszyła :-). Oczywiście nie żeby bez
problemów. Jak uruchamiam mikser w Gnome to dostaję komunikat:

Niepoprawna nazwa klucz lub katalogu:
  "/apps/gnome-volume-control/OSS-TriTech_(3)-1/vol": Znak "(" jest
niedozwolony w nazwach kluczy lub katalogów
Niepoprawna nazwa klucz lub katalogu:
  "/apps/gnome-volume-control/OSS-TriTech_(3)-1/pcm": Znak "(" jest
niedozwolony w nazwach kluczy lub katalogów

Tritech (3) to nazwa mixera na mojej karcie (jak zeznaje
/proc/asound/sndstat). Wygląda to na błąd w cytowaniu przez
gnome-volume-control. Zgłosić to do Gnome jako bug?

Tomek Grzejszczyk