alsa

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 30 Wrz 2002, 21:26:45 CEST

Dnia Fri, 13 Sep 2002 11:58:22 +0200
Jarosław Kruk napisał(a):

>ale już na kernelu z Ra+2.4 packa dźwięk mam
>tylko z OSS. Wygląda to tak że moduły ładują się prawidłowo ale nie może
>znaleźć CARD_0. Wiem że pomaga przejście na devfs ale mi to jakoś nie
>odpowiada. Czy komuś działa Alsa na jajku z Ra+2.4 pack bez devfs?

Ja właśnie wypoldkowałem serwer do 2.4.19 z packa, wcześniej miałem swoje
waniliowe 2.4.18 i alsę przekompilowaną. No i teraz mi ALSA nie działa, ale
z tego co pamiętam to pomagało mi jej przekopilowanie ręcznie (przy okazji
zaznaczałem w specu aby kompilował się tylko mój modół). Zaraz się wezmę za
rekompilację src.rpma. Albo.. można by w sumie na tego diabelskiego devfs'a
przejść. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!