Maskowanie URL

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 20:55:00 CEST

>Ano faktycznie :) Ciekawe jakby to zrobic w praktyce na wlasnym serwerze.

Nie zastanawiałem się nad tym, ale tak na pierwszy rzut oka to jakiś skrypt
np w perlu który od użytkownika bierze nazwę lokalną np.
moja_nazwa.moja.domena.pl, adres docelowy, np. moja_strona.republika.pl i
generuje index.html zwykłej strony z ramką. Opis dynamicznych vhostów w
apache'u (to aby nie dodawać każdego z osobna) jest w dokumentacji na
apache.org

Marcin Kurzyna
admin.at.nius.waw.pl www.nius.waw.pl