Maskowanie URL

artis@linux.bielsko.pl artis w linux.bielsko.pl
Śro, 18 Wrz 2002, 10:25:16 CEST

On Mon, Sep 16, 2002 at 08:12:49PM +0200, Adam T. wrote:
> Witam!
> W jaki sposob robi sie maskowanie URL-a w Apache? Chodzi mi o takie cos jak
> jest na prv.pl. Szukalem juz troche na sieci, ale nic na ten temat nie
> znalazlem.
w sumie to normalnie to ja bym zrobil skrypcik CGI w C, ktory by odpowiednie
HTTP REDIRECTION generowal .. przez location moze .
tylko wtedy raczej pojawu sie adres strony na ktorą przekierowano
jezeli zalezy Ci na ukryciu URL'a wlasnie to metoda
ktora opisuje ten wątek wydaje sie byc najprostsza

"Unix jest prosty i logiczny, ale dostrzec i zobaczyc jego prostote moze tylko geniusz (a przynajmniej programista)" - Dennis M. Ritchie
artis w linux.bielsko.pl
registered Linux User no 207289
ICQ 112709838