totalny backup

Wto, 17 Wrz 2002, 17:33:48 CEST

On Tue, 17 Sep 2002, Robert Kurtys wrote:

> ja to robie tak:
> na starym , dzialajacym systemie
> -partycjonuje nowy dysk

Jeżeli odtworzenie następi na takim samym dysku to tablicę
partycji/sliceów prościej będzie zachwać i odtwarzać za pomocą sfdisk.

W sumie na pewnio wartoby pomyśleć nad zautomatyzowanymi procedurami typu
crash recovery opierajac to np. o skrypt podobny do tego który generuje
MINI-iso w którym startujący systam z czegos takiego podejmowałby pewne
akcje na podstawie kawałków zapisanych na wygenerowanym małym z którego
możnaby wystartować.

kloczek