totalny backup

Jacek Wojaczynski kocurek w wsb.poznan.pl
Czw, 19 Wrz 2002, 00:06:48 CEST

Cześć Tomek,

dnia 17 września 2002 o godz. 11:15 napisałeś:

> potrzebuje przeniesc system na nowy dysk i zastanawiam sie,

Ostatnio to robiłem. Zamiana starego dysku 1,2GB na nową
Barracudę 40GB. Pani w sklepie uparcie twierdziła, że ten dysk
nie będzie mi działał na Pentium 100... a jednak działa [1] :)

A jak wszystko przeniosłem? Wg tego opisu:

http://tldp.org/HOWTO/mini/Hard-Disk-Upgrade/

po czym z ulgą odłączyłem stary HDD, który chodził jak kosiarka
do trawy...

[1] Tak, wiem - nie wykorzystam wszystkich możliwości tego dysku
na tak starym sprzęcie, ale przynajmniej mam cicho w pokoju :)
No i może kiedyś dokupię jakiś kontroler, ale czy warto? Ja
tylko chciałem cichy dysk...

Pozdrawiam.

--
kocurek