PC SND - Covox

Dariusz Knoci?ski dknoto w next.com.pl
Śro, 25 Wrz 2002, 16:13:42 CEST

On Wednesday 25 September 2002 11:48, you wrote:
>On Wed, 25 Sep 2002, Dariusz Knoci?ski wrote:
>[...]
>
>Mam gdzies na twardzielu w domu sterownik do PC-Spikera, który robi z
>niego karte dzwiekowa. Moze to by bylo lepsze? Mam wersje na 2.4.19,

Też to mam i to rozwiązanie działa z normalną płytą gdzie <beeper> ma wyjście
na głośnik, ale moja płyta ma stałe połączenie:

<beeper> --> <karta adio> --> <wzmaczniacz> --> <wewnętrzne głośniki>

Znaleźliśmy już rozwiązanie, w internecie są schematy do tej płyty i wiemy
jak zrobić cros :

<beeper> --> <wzmaczniacz> --> <wewnętrzne głośniki>

z pominięciem nieobsługiwanej karty :)

Pozdrawiam
DKnoto.

PS. A tak poza tym to robię na tej maszynie mikroPLD :), tylko około 20 MB
    (BusyBox,TinyLogin,X11,LoginApp,FTE,Qt+nasze aplikacje) całość ma się
     mieścić na DOC max 64MB.