DNS z (My)SQL-a

Śro, 25 Wrz 2002, 16:39:10 CEST

Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> writes:

> Postgres...
>
> Znalazłem w końcu coś takiego:
> http://www.netbastards.org/bm/
>
> Czy ktoś tego używał albo zna coś innego, ale na mysql-u? Wolałbym nie
> stawiać drugiego serwera SQL
Miałem coś takiego zrobione tylko na bindzie 8. Zrezygnowałem
bo było to beznadziejne - bezpośrednio zapytania do sqla szły,
bind nic sobie nie cacheował tak, że jak mysql padł z jakiegoś
powodu to był klops bo i dns nie działał. Przeładowanie gada
zanim sobie wczytał strefy z sqla trochę trwało.

Teraz mam zrobione tak, że nadal wszystkie informacje są w sqlu
i skrypt w perlu (wcześniej w pythonie ale gość tam się produkował
co nie kocha pythona więc jest perl :) który na podstawie bazy
generuje zwykłe pliki ze strefami dla binda9.

Rozwiązanie to jest o tyle dobre, że jak mysql padnie z jakiegoś
powodu to dns nadal działa, bardzo szybko się przeładowuje etc
(a mam 1096 domen). Jestem zadowolony.

W bindzie 9 zmieniło się to, że napisali kawałek kodu do obsługi
pluginów do konretnych baz danych i możliwe, że ten kod już cacheuje
wszystko etc. Niemniej jednak patrząc na tego plugina mysqlowego
jest on coś mały w porównaniu do przykładowego postgresowego przychodzącego
z bindem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   kloczek lubi być dyktatorem i dysortografem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr