Mt. rainer

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 26 Wrz 2002, 12:34:50 CEST

Witam

Moja nagrywarka po drobnej zmianie firmware obsluguje zapisywanie w mrw :)
Poprawilem latke na kernel - czy ktos kto ma plyte w tym formacie moglby
zrobic test, bo ja nie mam czym sformatowac plyty (cos jest jeszcze nie tak
z programem do formatowania)?

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \