Mt. rainer

Michal Lubecki m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Czw, 26 Wrz 2002, 18:04:17 CEST

Witaj Grzegorz,

W Twoim liście datowanym 26 września 2002 (12:34:50) można przeczytać:

GG> Witam

GG> Moja nagrywarka po drobnej zmianie firmware obsluguje zapisywanie w mrw :)
GG> Poprawilem latke na kernel - czy ktos kto ma plyte w tym formacie moglby
GG> zrobic test, bo ja nie mam czym sformatowac plyty (cos jest jeszcze nie tak
GG> z programem do formatowania)?

GG> Pozdrawiam,

Ten format zapisu jest co najmniej chory, już lepiej multisesja i
mazanie płytki co pewien czas. Tyle problemów ile miałem z MRW
(głównie Win i InCD) spowodowały, e ten format mi osobiście zbrzydł.
Kolega (imho występujący na tej grupie) odpalił MRW pod linuxem z tego
co pamiętam też ta zabawa mu się znudziła.

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl