Mt. rainer

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 26 Wrz 2002, 18:04:15 CEST

> Ten format zapisu jest co najmniej chory, już lepiej multisesja i
> mazanie płytki co pewien czas. Tyle problemów ile miałem z MRW
> (głównie Win i InCD) spowodowały, e ten format mi osobiście zbrzydł.
> Kolega (imho występujący na tej grupie) odpalił MRW pod linuxem z tego
> co pamiętam też ta zabawa mu się znudziła.
Do tej pory używałem modułu pktcdvd do zapisywania UDF. Działało nieźle.
Ma to niewątpliwie tą zaletę, że działa na poziomie kernela i mogę nagrywać
używając "mojego ulubionego menadżera plików (tm)".
Poza tym jak kolega wpadnie do mnie z taką płytką to chciałbym mieć możliwość
nagrania mu czegoś. Póki co działa, tylko nie formatuję - naprawię X'sy i
zabiorę się za to.
BTW. jakie problemy miałeś?

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \