nserver - pserver

Daniel Mróz beorn w magellan.pl
Pią, 27 Wrz 2002, 10:01:06 CEST

On Thu, Sep 26, 2002 at 22:35:03 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ale za to do obu jest jednak dokumentacja :)
To wiem, ale zeby ja przeczytac musze conajmniej sciagnac oba pakiety.
A przeciez mozna w `Summary' pakietu wpisac, ze nserver to nowy, a
pserver jest dla kompatybilnosci i juz `apt-cache search' odpowie mi
na pytanie bez koniecznoscia sciagania pakietow.
I jeszcze jedna rzecz: po instalacji cvs-nserver-nserver oraz
cvs-nserver-pserver (dzizas, po co to `nserver' w srodku kazdej
nazwy?), dopisywana jest konfiguracja do rc-inetd i {x|rl}inetd
_jest_restartowany_! AFAIR zalozenie w PLD jest takie, ze jesli dany
demon nie jest uruchomiony podczas instalacji/upgrade, to musi byc
recznie uruchomiony przez uzytkownika (zeby nieskonfigurowany server
nie nasluchiwal). Tak jest przy demonach uruchamianych przez
rc-scripts, ale juz nie {x|rl}inetd. Proponuje, aby w takich
przypadkach po instalacji demona uruchamianego przez {x|rl}inetd nie
restartowac tego ostatniego, lecz podac komunikat o koniecznosci
wykonania takiej operacji recznie.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?