nserver - pserver

Pią, 27 Wrz 2002, 12:16:16 CEST

On Fri, 27 Sep 2002, Daniel Mróz wrote:

> To wiem, ale zeby ja przeczytac musze conajmniej sciagnac oba pakiety.
> A przeciez mozna w `Summary' pakietu wpisac, ze nserver to nowy, a
> pserver jest dla kompatybilnosci i juz `apt-cache search' odpowie mi
> na pytanie bez koniecznoscia sciagania pakietow.

Zapewne jak doczytasz dokumentacje to beziesz w stanie uzupełnić opisy
pakietów (ktoś to kiedyś będzie musiał zrobić :)

> I jeszcze jedna rzecz: po instalacji cvs-nserver-nserver oraz
> cvs-nserver-pserver (dzizas, po co to `nserver' w srodku kazdej
> nazwy?),

Żeby odróżnić że to nie nic wspólnego z cvs z Cyclic.

> dopisywana jest konfiguracja do rc-inetd i {x|rl}inetd
> _jest_restartowany_! AFAIR zalozenie w PLD jest takie, ze jesli dany
> demon nie jest uruchomiony podczas instalacji/upgrade, to musi byc
> recznie uruchomiony przez uzytkownika (zeby nieskonfigurowany server
> nie nasluchiwal).

Wystarczy, że nie będzie wymienione to gdzie cvs serwer ma prawo
czytać/zapisywać (co właśnie jest zrobione).

Dlaczego ?
Jakoś nie widże powodu.

kloczek