NFS + vfat = Zonk

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Nie, 1 Wrz 2002, 06:45:43 CEST

Hello Robert,

Saturday, August 31, 2002, 4:13:00 PM, you wrote:

RŚ> mount --bind ....

Hmm zapomnialem dodac jedznej rzeczy, kernel v2.2 dustrybucyjny no i
bind tak troszke slabo dzila, no chyba ze cos zle pisalem ale to chyba
tak powinno byc

# mount --bind /mnt/Server/Filmy /home/ftp/filmy
mount: fs type none not supported by kernel

# mount --bind -tauto /mnt/Server/Filmy /home/ftp/filmy
mount: fs type none not supported by kernel

# mount --bind -tvfat /mnt/Server/Filmy /home/ftp/filmy
mount: /mnt/Server/Filmy is not a block device

--
Best regards,
 Grzegorz                            mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl