balans glosnikow przod/tyl

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 1 Wrz 2002, 23:05:45 CEST

Dnia Sun, 1 Sep 2002 22:52:23 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Robert Święcki <jagger11 w kki.net.pl> >
napisała:

> ja mam sterowniki oss z 2.4.19 i SBLive! 5.1  (poprawnie obsługiwana od
> 2.4.18).. , użyam gmixa2.0, głośniki (chyba wejście od przednich sterowane
> jest oprzez Volume  (vol), a słuchawki - wejście rear poprzez OutputGain
> (ogain))

a ja mam sblive 1024 kernel 2.2.21-4 i alsa + gamix no i tylnie głośniki
obsługiwane są bez problemowo a regulator zwie się rear :) i alsamixer też to
ma :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |