Trochę NTG, ale...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Wrz 2002, 16:45:32 CEST

On Sun 1. September 2002 14:28, you wrote:
[...]
> Mogę Ci załatwić Radeona VE (7000Pro 64MB TV-OUT) - stoi za 210zł +
> przesyłka. Jakby co, pisz na priv.
Rzecz w tym, że to będzie do zestawu, dla mojego instytutu i składanie
kompa z części różnego pochodzenia nie wchodzi w rachubę. Nie problem ze
mną, ale z moim szefem, jak to zwykle w takiej sytuacji :-)

Ale wielkie dzięki za odzew.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537