[długie] ssh i autoryzacja przez publickey

Marcin Kaminski maxiu w best.net.pl
Nie, 1 Wrz 2002, 16:40:37 CEST

Apropo kluczy ssh, mam pytanie czy da sie
elegancko wylaczyc korzystanie z klucza przez ssh
z lini polecen. Konkretnie chodzi mi o wspolprace
mingetty i ssh, mingetty ma bardzo fajny feature,
tylko ze jesli root ma klucz prywatny to zostaje on
wykorzystany, a przeciez chodzi o to ze jak ktos nie
jest zalogowany to musi podac haslo.
Mozna uzyc opcji -i do podania innego pliku
z kluczem, jednak podanie nieistniejacego pliku
przywraca domyslna wartosc, a podanie nieprawdilowego
pliku powoduje pytanie o haslo.
Czy ktos zna elegancki sposob na ominiecie tego?
Pozdrawiam

Marcin Kamiński