budowanie od podstaw

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Wto, 1 Kwi 2003, 16:49:42 CEST

Dnia Tue, 1 Apr 2003 16:27:57 +0200
"rafal1mi" <rafal1mi w poczta.onet.pl> napisał:

> No tak , ale ja posiadam RA a jeśli chce przekompilować NESTa, który
> używa nowego glibc 2.3.x a RA 2.2.5 oraz gcc 3.2.2 a 2.95.4 więc to
> różnica jest.
jest jakis branch/tag dla RA
Chodziło mi głównie o to, że uruchamiam automata
> buildera i on robi za mnie całą prace. Czyli wszystkie pakiety
> kompiluje, może nawet na inną platformę. Czy już wiesz o co mi chodzi
> ?
aha qmam
Wiec poczytaj na pld-devel o builderach, gdzies na CVS'ie chyba cos lezy

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik