drukowanie (cups + kde31)

havner havner w wp.pl
Wto, 1 Kwi 2003, 18:55:38 CEST

Zainstalowalem w CUPS'ie drukarke, ktora dziala poprawnie (i sieciowa i
lokalna). Gdy wybieram w KDE31, ze moim system drukowania jest CUPS
(zamiast domsylnego LPR) wiesza mi sie kazdy program, gdy wchodze do
okienka z ustawieniami drukarki. To samo jest w printing menadzerze KDE,
gdy zaznacze (po prostu klikajac na nia) jakakolwiek drukarke. Tak jakby
KDE nie potrafilo z CUPS'a pobrac informacji o drukarce.

$ rpm -qa | grep cups
cups-clients-1.1.14-22
cups-lib-1.1.14-22
cups-backend-smb-2.2.8-2
cups-image-lib-1.1.14-22
cups-devel-1.1.14-22
cups-foomatic-20020719-4
cups-1.1.14-22

cups jest zainstalowany z security updates
KDE31 spakietowane przez adgor'a (moze do niego powinienem zwrocic ten
problem)

$ rpm -qa | grep kdebase
kdebase-3.1-12

Nie wiem jak jest z CUPS'em i KDE z czystego RA.

---
Regards
Havner

lpawelcz w elka.pw.edu.pl
GG: 2846839

"We live as we dream, alone"
		- Joseph Conrad
"God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh."
		- Voltaire