drukowanie (cups + kde31)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 1 Kwi 2003, 20:20:41 CEST

Dnia wto 1. kwietnia 2003 18:55, havner napisał:
> Zainstalowalem w CUPS'ie drukarke, ktora dziala poprawnie (i sieciowa i
> lokalna). Gdy wybieram w KDE31, ze moim system drukowania jest CUPS
> (zamiast domsylnego LPR) wiesza mi sie kazdy program, gdy wchodze do
> okienka z ustawieniami drukarki. To samo jest w printing menadzerze
> KDE, gdy zaznacze (po prostu klikajac na nia) jakakolwiek drukarke. Tak
> jakby KDE nie potrafilo z CUPS'a pobrac informacji o drukarce.
>
> $ rpm -qa | grep cups
> cups-clients-1.1.14-22
> cups-lib-1.1.14-22
> cups-backend-smb-2.2.8-2
> [...]

Hmm.. używam cupsa i nigdy nie zaobserwowałem podobnych objawów.
Aczkolwiek od kiedy pamiętam - gdy w Menedżerze drukowania klikam na
drukarkę i z menu kontekstowego wybieram "Konfiguruj" - otrzymuję
następujacy komunikat:

"Nie można załadować odpowiedniego sterownika drukarki hpdj960c. Komunikat
o błędzie otrzymany od menedżera:
Żądanie IPP nie powiodło się z nieznanych przyczyn."

Nie wiem, dlaczego tak sie dzieje i nie miałem nigdy czasu, by w to
wnikać.
No ale to trochę inny problem.

--
Adam Gorzkiewicz