KDE - Błędy podczas zamykania okienek

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 14:44:21 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Linux User wrote:
> Siema, problem taki, chodzi sobie KDE standardowy z PLD 1.0 (KDE 3.0.1 -
                                                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Wow - jaki staruszek. Nie masz 1.0 tylko coś pre-1.0

> chyba) Nawet ładnie smiga, ale kiedy zamykam okienko, to wyswietla mi
> komunikat:
>
> Program nieznany (khelpcenter) uległ awarii, wywołując sygnał 11
> (SIGSEGV)
>
> Dzieje sie tak prawie zawsze kiedy zamykam okienko X (ixem), dodaj
> jeszcze ze styl ustawiony w kde to Redmond. Czy ktos wie dlaczego tak
> sie dzieje i jak z tym walczyc?;-)

on tak ma, niestety.
Zrób upgrade do 3.1.1 - dopisz do indeksów poldkowych może to co ja mam
wystawione:
source = KDE3-Pack              ftp://blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...