drukowanie (cups + kde31)

havner havner w wp.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 15:11:14 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Jarosław Kamper wrote:

> kde po części od adgora, po części budowane (mam openssl-0.9.7), cups
> budowany z -r RA-branch i działa ;)
>
> 2 dni temu afair pisałem tu o cups + foomatic + Lexmark2030 - zajrzyj w
> archiwum :)
>
> Całą konfigurację wyklikałem właśnie w kde (nie ruszając cupsowego *:631)

Czytalem ten watek, ale on sie troche nijak ma do mojego problemu.
Udowadnia tylko, ze to powinno dzialac, ale mi nie dziala.
Nie znam sie ani na CVS'ie ani na specach do rpmow (musze sie w koncu za
to zabrac) i dlatego na razie korzystam z juz spakietowanych programow,
lub kompiluje recznie. Adgor, jakbys mial chwile czasu, moglbys na to
rzucic jakos okiem. Znalazlem u Ciebie pusty katalog z kde 3.1.1 Mam
mala prosbe. Jesli bedziesz go pakietowal i starczy Ci miejsca na ftp zrob
tez kdeedu. Dzieki.

---
Regards
Havner

lpawelcz w elka.pw.edu.pl
GG: 2846839

"We live as we dream, alone"
		- Joseph Conrad
"God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh."
		- Voltaire