Pytanie nawrocenogo...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 3 Kwi 2003, 10:54:07 CEST

Witam.

Jestem swiezo po przesiadce z RH i kilka kwesti do zapytania.

1. Nie moge zalogowac sie na konto root z ssh... na inne bez probelmu,
ale root nies nieosiagalny(zabroniony dostep). Znaczy bardzo mi sie to
podoba, ale maszyna na ktorej cwicze sie w PLD domyslnie ma nie miec
monita i klawi... wiec troch mnie to drazni ( z doswiadczenia wiem ze na
RH po 'su' nie wszystko da sie zrobic)

2. Po odpaleniu Postfixa ni potrafi rozsylac poczty lokalnie. Nie to, ze
mi akurat na tym zalezy, ale jakos mnie to irytuje. Znaczy kwestie
Postfixa przeskocze samodzielnie jak znajde czas, ale jak ktos juz mial
  ten problem to moze pomoze- dla ulatwienia dodam, ze identyczna
kofiguracja na RH dziala spoko, a PLD nie.

3. Zanim spierdziele- jak upgradeuje jadro na 2.4.x to moge miec
problemy z systemem plikow ReiserFS? W RH zawsze musialem kompilowac
jadro a w PLD z tego co widze sciagam skompilowane... No chyba ze zle
widze i oswiecicie mnie.

Nie bujcie mnie jesli zlamalem jakies taby i urazilem kogos swoja
niewiedza, ale jestem swiezo oswiecony (i jakna razie podoba mi sie)

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.