KDE - Błędy podczas zamykania okienek

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 3 Kwi 2003, 10:38:53 CEST

On Thu, Apr 03, 2003 at  0:33:09 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> IMHO bardzo. Tyle ile ich używam. I nikt mi się nie skarżył raczej (a
> trochę osób tutaj tego używa...)
Hmmm... Rzeczywiscie, wiekszosc poprzednich bledow ustapila. Jest tylko
problem z KDM. Po kliknieciu na ktorym kolwiek z uzytkownikow (po
lewej stronie) wypelnia sie pole `Username' jego loginem i kursor
ustawia sie w polu `Password', lecz po wcisnieciu dowolnego klawisza
1/4 ekranu robi sie czarna i nic nie mozna wpisac (nawet usunac
wpisany login). Jesli sie nie klika na uzytkowniku, tylko od razu
wpisze login recznie, to wszystko jest OK i mozna sie zalogowac.

Wlasnie zauwazylem jeszcze jedno: po przejsciu na konsole tekstowa
(Alt-Ctrl-Fx) nie da sie powrocic do Xow (zwiesza sie konsola przy
probie przelaczenia na konsole graficzna). Pomaga tylko Alt-SysRq-K.
Mam FB na konsoli, wiec moze tu jest jakis zgrzyt.

> Nie używam.
Twoj Konq tez nie odtwarza plikow dzwiekowych. Moze to zrezygnowali z
tego ficzera po prostu.

> hmmm... dziwny masz system...
Najzwyklejsze Ra z kernelem 2.4.18 i kilkoma pakietami, ktore wymagal
(np. devfs). Nic szczegolnego.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?