Kolejna kwestia nawrocnego.

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 11:09:05 CEST

On Fri, Apr 04, 2003 at 10:24:16AM +0200, Tomasz Woźniak wrote:
> Witam...

A kurde mówisz ze w RH sie da a w PLD sie nei da, bosz poszukac
juz ciężko samemu w twoim działającym redhacie ? jak to jest
skonfigurowane ?

np tak (pod warunkeim ze masz syslog a nie syslog-ng)
proste jak budowa cepa.

# Log all the mail messages in one place.
mail.*                                                  /dev/tty11
mail.*                                                  /var/log/maillog

# All logs on tty12
*.*                                                     /dev/tty12

Z tym ze w /etc/inittab sprawdz zeby ci nic nie pisało do /dev/tty11

> Ale ja umiem wrzucisc log na konsole, tylko po Alt+F11 nie wskakuje na
> nia!!! Kurcze cztery posty i za kazdym razem podobna odpowiedz. To ze
No i  w czym problem ? Moze nie umiesz czytac ze zrozumieniem.

> jestem z RH nie znaczy  ze panicznie boje sie konsoli i konfigow. Po
> prostu po raz pierwszy mam do czynienia z systemem, ktory pratycznie nie
> posiada dokumentacji. (system jako dystrybusja)

Bredzisz.
cd /usr/share/doc/
man costam
Wiec dokumentacji jest tyle samo co w redhacie.

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"