Kolejna kwestia nawrocnego.

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 11:58:26 CEST

Witam.

Dnia 03-04-03 17:14, Użytkownik Tomasz Woźniak napisał:
> 2. Dlaczego nie mam konsoli 11 (zawsze umieszczalem tam logi z maila)-
> chodzi o to, ze jak bior ALT+F11 to zong. Znaczy niespecjalnie mi
> przeszkadza to, ale na 12 mam w tym momencie soro za duzo...

Odblowanie konsoli 11 nastapilo samoczynnie po restarcie. Nie wiem na
czym to polegalo, ale juz dziala alt + F11. Wyjatkowo zadzialala metoda
windowsowska.. Dla chetnych rzuci w e mnie czyms brzydkim- restartowalem
sysloga wielokrotnie i nic. Po twardym restarcie systemu zadzialal bez
normalnie.

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.