Kolejna kwestia nawrocnego.

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 12:13:08 CEST

Witam

Dnia 03-04-04 11:41, Użytkownik Michal Abramowicz napisał:
> On Fri, Apr 04, 2003 at 11:34:38AM +0200, Tomasz Woźniak wrote:
> 1. nie rzucam blotem ino mnie irytuje brak wiedzy twojej.
>    jesli ci to dziala pod redhatem to dlaczego nie sprawdzisz
>    redhatowskiego pliku konfiguracyjnbego ??

A powiesz mi dzie jest skonfigurowane, by dzilal Alt+F11? Juz sobie
poradzilem restartem systemu. Jak na razie w tylko jednej kwesti mnie
zazyles- (fbset), wiec nie oceniaj mojej wiedzy pochopnie. Staram sie
uzyskac pomoc od userow, zanim strace kilka godzin na recznych probkach.

> 2. po zmianach w syslog.conf nie przerestartowało się sysloga ?

Zaczynasz mnie wkurzac.... Nie, o wielki guru, przeladowalo sie sysloga.
Nawet zmienilo sie by spowrotem rzucal wszystko na 12, jak ponownie na
11 nie szlo i poszlo. I ty mnie blotem nie obrzucasz? Moze zaraz
zarzucisz mi ze pomylilem kompy, albo nie na ten monitor patrzalem.
Dodm, ze robilem to z konsoli, a  nie przez putty/ssh i na fizycznym
kompie a nie zdalnie? Ciekawe czego wedlug ciebie nie zrobilem ....

> 3. ja juz nie mogę, w czym ty musisz szukac w zródłłach ?

A na przyklad vfjuggle... nie dzilal, nie bylo nic w necie ale jak
przejrzale zrodla to od razy wpadlem...
Np. Postgresql- jak chcialem zmodyfikowac skrypt, aby umozliwial
motorovi obsluge z gniazd TCP, to wpadlem na slad
/etc/sysconfig/postgresql i bylo git.
Ma ci dalej wymieniac? Tylko po co, skoro pewnie wedlug ciebie nawet nie
potrafie odpalic edytora w konsoli.

> 4. najlepszym konfiguiratorem jest vim

vim....

No tak- przeciez ja nie znam zadnego edytora. Tylko Notepad w Windzie.
Ale ty mnie szargasz... Ja wole Joe, czystym vi tez nie wzgardze, vim to
tylko ciut lepszy vi (ale pewnie dlatego ze nie zglebialem go), a przy
uruchamianiu o jedna literke mniej w komendzie ;) (vi).

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.