Obrazy ISO w Ra: czemu takie stare?

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 15:19:46 CEST

On Fri, 4 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> To jest PLD1.0. Zamknięte. Finito.
> Masz do tego update.

Super. To jak chcę zainstalować żonie _aktualne_ Ra, to muszę ciągnąć ISO,
a potem oddzielnie poprawki (są w Polsce ludzie, którzy nie mają stałego
łącza w domu...) ? Nie można zrobić tak, jak było w czasach
pre-Ra: zostawić te obrazy ISO do Ra 1.0 (tego w czasac pre-Ra nie było),
i robić co tydzień obrazy z najaktualniejszą wersją "czegoś, co będzie w
przyszłości Ra-1.1"? Nie ma miejsca na FTP?

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"