gnome2

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 8 Kwi 2003, 01:15:10 CEST

Artur Flinta wrote:

> A kto Ci kazał niestabilna wersję instalować?
>
>             Artur
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

A ja mam wszystko o.k. (jak na unstable).
Artur, czy już próbowaliście dodawać nowe patche v4l2 z bytesex.org do
2.4.20?
Jest hak na redefinitions w time.h, a dokładne objaśnienie
(niekomptybilność sys/time.h i linux/time.h) mogę ci przesłać (z
video4linux-user-list).
Zresztą wiecie o wszystkim pewnie lepiej ode mnie - patch na patch'a hi,
hi ;).
Pozdrawiam
wiesiek

P.S. A nowego file-rollera i tak jutro zarzucę.