Samba i ostatnia uaktualnienie.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Wto, 8 Kwi 2003, 10:50:25 CEST

Witam

Po ostatnim uaktualnieniu samby restartuje się ona dobrze i uruchamia
ale po wydaniu polecenia "smbstatus" mam następujący błąd. Oczywiście
też nie da się z nią połączyć (nie widać zawartości katalogu). Przed
ostatnim uaktualnieniem działało wszytsko super. Nie wiem czy jest to
związane z błędem paczki czy może zmieniła się konstrukcja configa
(używam tego co dotychczas).

Failed to open byte range locking database
ERROR: Failed to initialise locking database
Can't initialise locking module - exiting

Rennis