upgrade jadra

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 00:28:22 CEST

bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl wrote:

> Po upgrade jądra (2.2.22-6 -> 2.2.25-2) nie wiem jak komputer ma znowu
> wystartować.
>
> 2. mkbootdisk nie działa, bo brakuje modułu w jądrze do obsługi
>    a) dyskietek (a ten został przez instalator usunięty)

Jeśli instalujesz poldkiem to
poldek> just-install kernel-2.2.22-6
powino ponownie załadować stare jądro z modułami.
A jak masz plik rpm to rpm -ivh kernel-2.2.22-6*rpm

> Mogę strzelać w 2 kierunkach:
>  - podlinkować nowe moduły pod stary katalog
>  - zrestartować i zobaczyć co daje opcja "rescue" dyskietki

Czy masz możliwość startu z cdroma (rescuecd)?
Czy próbowałeś zainstalować gruba/lilo na dyskietce/dysku?

Opisy dla gruba:
http://tldp.org/HOWTO/mini/Multiboot-with-GRUB-2.html#ss2.3
i dla lilo:
http://tldp.org/HOWTO/mini/LILO-8.html

> PPS w jakim pakiecie powinien być /boot/boot.b? Rpm mówi że żaden pakiet
> się do takiego pliku nie przyznaje

IMHO nie jest już używany.

Marek

--
Marek Guevara Braun <mguevara_pld_org_pl>