i386 -> i586

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 9 Kwi 2003, 18:22:29 CEST

Witaj pld-users-pl!

  Właśnie odkryłem, że na maszynie na której mam już zainstalowane 55
  pakietów w poldek.conf miałem source'y poustawiane na i386 mimo, że
  procek jest klasy i586. Wiem - lamerskie niedopatrzenie, ale cóż po
  prostu myslalem, ze ustawilem i nie zaglądałem.Mam trochę usług
  pokonfigurowanych, i niechce gruntownej reinstalacji. Stąd moje
  pytania:
  1. Jaki jest szacunkowy wzrost wydajności przy używaniu i586 zamiast
  i386?
  2. Jak to teraz najlepiej odkręcić - tzn. czy np. przeinstalowac
  same demony - m.in. exim, sshd, apache, mysql, postgres, squid,
  pppd, named... ? Czy w ogóle warto się w to bawić?

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org