poppassd

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 17:26:44 CEST

Witam!
No i dopadło mnie. :( Mam już zainstalowaną 'wiewórkę'
i działa jak należy. Natomiast teraz jest potrzeba zmieniania
hasła przez www i jest problem. :( Poppassd zbudowane z poppassd.spec
nawet przez: telnet localhost 106 nie pozwala zmienić hasła,
pisze coś że stare hasło jest złe, co jest bez sensu
(jakiegoś /etc/pam.d/poppassd barkuje ?).
Podłożony poppasd z pluginów wiewiórki przez telnet ładnie zmienia hasło.
Natomiast próba zmiany przez www kończy się komunikatem
że się nie jest zalogowanym.
Jest jakieś rozwiązanie tego problemu?
System to Ra+security+general.
pzdr