ians

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 08:29:06 CEST

On Wed, 9 Apr 2003 11:35:28 +0200 (CEST)
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> napisał(a):

> I powinno to zadzialac z Cisco? Czym jest to gorsze/lepsze od tych
> iansowych?

mi działa bez kłopotu (na karcie gigabitowej) ale na zwykłych eternetach
też działało pod warunkiem użycia protokołu 802.1q nie ISL (używanie ISL-a
swoj drogą odradzam CISCO z niego rezygnuje powoli)